Problém s Hi-MH Sanyo - doporučte jiné

Petr King petr.king@atlas.cz
Pátek Leden 12 19:48:36 CET 2007

Je treba pravda, ze z tech 8 baterek ve vysilacce se mi vybijeji jen ty
dve.. Takze vsechny vadne nebudou, ale je treba to odzkouset a
samozrejme, pokud se na baterky potrebuju spolehnout, je to o nicem...
Ja uz jsem se v GMe dohodl na vymene, nejspis za 2700. Urcite bych ale
kvuli jedne chybe nezavrhnul znacku... Jsou firmy, ktere tech chyb
delaji vice a lidi je kupuji....

Petr