Problém s Hi-MH Sanyo - doporučte jiné

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Leden 12 20:53:03 CET 2007

Petr King napsal(a):

>Je treba pravda, ze z tech 8 baterek ve vysilacce se mi vybijeji jen ty
>dve.. Takze vsechny vadne nebudou, ale je treba to odzkouset a
>samozrejme, pokud se na baterky potrebuju spolehnout, je to o nicem...
>Ja uz jsem se v GMe dohodl na vymene, nejspis za 2700.

Fy jako Sanyo si memůže dovolit chybu.  Jinak  co jsem tak cetl a
zkoumal, to samovybíjení přichází postupně. Cca do 1 roku to je mor pro
všechny 2,5AH Sanya.
Jinak jsem  testoval GP 2,7 Ah a vypadá OK. Sice kapacita nedosahuje
udávané hodnoty  ( zas vybíjím vyšším proudem) , ale samovybíjení je po
20 dnech naprosto OK. Je fakt, že jsou noné ...no uvidíme.