Optika

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Čtvrtek Leden 11 22:56:43 CET 2007

:-)

Měsíčně vyhazujeme tak okolo 5-10 kopírek. Celých, včetně objektivů a
krokových motorů. Nenapadlo mne, že by byl zájem o něco z nich. Uvnitř
jsou většinou 1-3 desky osazené zákaznickýma obvodama + zdroj. Několik
krokových motorů, převodů, a několik různých ventilátorů na 24V.
Většinou z toho vykucháme jenom pár maličkostí, většinou plastů, a
ostatní si odváží firma na ekologickou likvidaci. Kdyby byl zájem, tak
bych z toho mohl nějaké věci vykuchat :-)

--
Aleš Filip