Optika

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Leden 12 08:20:14 CET 2007

Krokove motory se jiste rozdaji na www.c-n-c.cz
Muzeme se nejake dohodnout?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Thursday, January 11, 2007 10:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: Optika

:-)

Měsíčně vyhazujeme tak okolo 5-10 kopírek. Celých, včetně objektivů a krokových motorů. Nenapadlo mne, že by byl zájem o něco z nich. Uvnitř jsou většinou 1-3 desky osazené zákaznickýma obvodama + zdroj. Několik krokových motorů, převodů, a několik různých ventilátorů na 24V.
Většinou z toho vykucháme jenom pár maličkostí, většinou plastů, a ostatní si odváží firma na ekologickou likvidaci. Kdyby byl zájem, tak bych z toho mohl nějaké věci vykuchat :-)

--
Aleš Filip