Problém s Hi-MH Sanyo - doporučte jiné

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Leden 8 09:59:12 CET 2007

Jo už sem někdo dával odkazy....
Psal jsem výrobci, popsal přesně problém, poslal odkazy. Předtím jsem
volal přímo do zastoupení Sanya v ČR (p. Hicl). Prý o tom neví, i když
je občas něco vrátí , ale o zvýšené poruchovosti právě 2,5Ah Sanyí neví :-(

Jsem zvědav, co odepíšou, jak se zachovají. Já osobně mám 4 sady po 4
článcích a dělají to víceméně všechny články. Nejhorší bylo, když jsem
potřeboval na akci blesk a ten prostě NIC. Tak jsem sáhnul do brašny pro
další sadu - 4 záblesky a opět NIC. Takže tam od nějakého človíčka z
kompaktu vyloudil 4x noname Accu a  dofotil to.
Uvidím co odepíšou, ale se Sanyem já osobně končím.  Staré 2100,2300
jsou OK ale nového už nic nechci a už je nebudu ani nikde doporučovat. (
jako že jsem to dělal)
Jan Kuba