Re: Problém s Hi-MH Sanyo - doporučte jiné

Zehrovice tchvatal@ezop.cz
Pondělí Leden 8 09:45:15 CET 2007

Presne. Sanya 2500mAh mely tento problem - trpely strasnym samovybijenim.
Nedavno jsem o tom cetl diskuzi na nejakem fotografickem foru a dost lidi se
tam
na tom shodovalo. Pry 2700ky jsou uz v tomto zase "v pohode".
Mam 2100ky a 2500ky a mam stejnou zkusenost. 2100 naprosto v pohode
a 2500ky se za tyden vybiji v supliku.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

Už další zánovní sada Ni-MH 2500mAh Sanyo AA čláků mě nechala ve
"štychu" ( blesk C 580EX)
Prostě doma několik cyklů a pak asi po dvoudenní přestávce, jakoby někdo
ty články tajně vycucnul.
Dělá mi to stejně i se starší sadou stejných článků. Nabíječkou,
nabíjením to není , stejně udržované články GP2000 mAh jsou v pohodě.
Co mám koupit za tužkovky, aby bylo na ně spolehnutí? Má někdo podobné
problémy se Sanyem? Nerozumím tomu. Sanyo jsem bral vždy jako jedničku!
Podotýkám, že Sanya 1800mAh asi 2 roky staré jsou naprosto OK a dá se
jim věřit.
Dík za nápady