Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Únor 27 09:44:25 CET 2007

To co nabijim jsou male clanky (jak jsem psal 300mAh) a jedine co potrebuji, je slusne je nabit. Vetsi proudy nez tech 100mA zde netreba. Kdyz nabijecka co mam dela kraviny misto aby nabijela (ano, stala jen par malo stovek), mohu si sice koupit jinou novou (zase za par malo stovek), ale kdyz bude delat totez, jsem kde jsem byl. Tak pak zkusim koupit jine clanky a zase si nepomuzu.

Takze jsem to rozsek tak, ze jsem si udelal bastl a vypada to, ze budu spokojen. Ano, ve vysledku mne stala ta nabijecka celkem tak 4h prace, takze jeji cena (kdyz to vezmu na cenu te prace) neni nizsi nez nejake 2000Kc. Kdyz to ale vezmu jako hobby, byla vlastne skoro zadarmo a jeste jsem si moc pekne pohral :).

Je to o tom, jak co clovek bere. I dnes si lide napriklad stavi klony pocitacu ZX80. Valny smysl to asi moc nema, ale bavi je to (maji z toho radost) a neco se pri tom mohou i naucit a nebo se "potrenovat", tak proc ne.

Berte proste mou nabijecku jen jako trening mozku a nebo hobby s tim, ze vysledek ma na rozdil od nekterych jinych hobby veci i nejake to prakticke vyuziti :).

--
Jiri Bezstarosti