Nabijeni NiCd a NiMh trochu jinak ?

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Pondělí Únor 26 21:19:19 CET 2007

andrej jancura napsal(a):
> NiMH maju okrem ineho oproti NiCd clankom iny nabijaci prud a hlavne
> udrziavaci prud nie je 1/10C. Takze nabijacka by mala vediet aky clanok
> nabija. Teda ja by som uz NiCd clanky moc nepouzival, vzhladom na vseobecne
> zname ekologicke zakony a recyklacii.
>
> A.
>
> p.s. Mna by len zaujimalo ako mate vyriesenu objimku a kontaktovanie
> akumulatorov. Nejake foto by nebolo? Ja som na tomto detaile skoncil.

No jak ktere NiMH. Jsou proste aplikace kde se nekouka na zivotnost. Ony
stejne jsou vsechny clanky NiXX uz pase. Nastupuje era A123 clanku a
ostatnich LiXX technologii. Zabyvat se nabijeckou na NiXX nema valneho
smyslu.

Chce to vysoke proudy (desitky amper) a presne mereni napeti - najeni je
typy CC/CV.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info