OT: Jaka je pouzitelnost linuxu?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 13 13:58:32 CET 2007

Mno tak este raz a pomaly:

- pri boote z CD mi chodi nativne rozlisenie grafiky (nejaka nvidia)
1200x800

- pri boote z disku mi nativne rozlisenie nechodi, len nejake
"standardne" 1024x768; pritom instalovane to bolo Z TOHO ISTEHO CD

- pri pokuse o napravu som toho spustu porobil, zrejme nedokazem ani
povedat co vsetko, dostal som to do stavu ked som nemal ziadnu grafiku,
podarilo sa mi z toho dostat, momentalne tam mam ovladace nizsej verzie
nez co je na CD, vyssia sa mi odmieta nainstalovat

- odvtedy OOo nakresli a zmaze splash a bez akejkolvek poznamky skonci

Neznie mi to ako problemy s hardwarom ani ako problem s instalacnym
mediom ako takym, ak tym mediom nie je rozumene aj clovek co to
instaluje... :-)

Aby som nebol tak uplne OT s mojim sukromnym  problemom, ja z tohoto
odvodzujem ciastocnu nepouzitelnost (tejto distribucie) linuxu v tom, ze
ak sa to nerozchodilo same, prostriedky na diagnostiku, konfiguraciu
atd. su chabe, a podobne je to s dokumentaciou.

wek