Jaka je pouzitelnost linuxu?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 13 13:47:54 CET 2007

Na gnome to chodí, ale potřebuje knihovny z KDE

Jinak gnome je hlavně pro laiky, úspěšně to dávám úplně obyčejným lidem co s
PC teprve začínají a po chvíli dokážou si z fotáku nejen fotky stáhnout, ale
i vytisknout či vypálit. KDE je pro lidi co jsou náročnější na detaily.

To že vám něco padá, je známka toho že máte něco shnilého - buďto chybka při
instalaci (instalační média jsou OK?), nebo HW. Mockrát se mi stao, že linux
buď vůbec nešel nainstalovat (tuhnul), nebo se po instalaci choval divně. Po
testu memtest86 nebo denním záhulu cpuBurn se chyba projeví viditelně (na
monitoru nebo se resetne), někdy i hmatatelně (už to prostě vůbec nejede).
Hlavně ale že na takových šrotech do té doby jel novell nebo wokna a bez
potíží.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>

Spomenul som len 2 aplikacie (presnejsie 3, Ooo mi vsak spadol, chybou
pokladam len to, ze skonci bez jedineho slova po nakresleni a zmazani
splashu a neviem sa dopatrat, co mu presne na sucasnej konfiguracii vadi).

Viac, a zasadnych, problemov som mal s "ovladacmi".

Ten Krusader mozem skusit, bude mi chodit na Gnome desktope?