Jaka je pouzitelnost linuxu?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 13 11:39:19 CET 2007

Spomenul som len 2 aplikacie (presnejsie 3, Ooo mi vsak spadol, chybou
pokladam len to, ze skonci bez jedineho slova po nakresleni a zmazani
splashu a neviem sa dopatrat, co mu presne na sucasnej konfiguracii vadi).

Viac, a zasadnych, problemov som mal s "ovladacmi".

Ten Krusader mozem skusit, bude mi chodit na Gnome desktope?

minitelu AFAIK neexistuje adekvatna nahrada, rad sa vsak dam vyviest z
omylu.

wek