Hodnoty v E12 -- spadly z nebes?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Únor 12 15:15:05 CET 2007

> psal jsem to jen tak, lec s rozmyslem (zda se mi podarilo myslet
> hlavou nebo jen kolenem nevim).
> Exponenciala je jiste zcela plynula, ale hodnoty nejsou presne podle
> exponencialni funkce, nybrz "zakulaceny" na lidsky prijatelne jedno
> desetine misto. A tim dochazi k poruseni te plynulosti.

O tom celou dobu pisu -- ze je to poruseno o _vic_ nez jedno
desetinne misto -- a ucel nechapu. Vzal-li bych jako ucel "narovnani"
exponencialy v mezich 10%, pak zase nechapu system, podle jakeho to
je udelano (+ duvod, proc neni totez zopakovano v E48-E192).

> Nejaky podklad mate v mem predchozim prispevku, zda potvrzuje ci vyvraci
> moji domenku si prosim nastudujte sam.

Ten nepotvrzuje ani nevyvraci nic, protoze v nem nic o zaokrouhlovani
u E-rad neni, naopak se tvari, ze jsou cistou exponencielou.

MP