Hodnoty v E12 -- spadly z nebes?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Únor 12 14:59:03 CET 2007

 12.2.2007, 14:51:14

psal jsem to jen tak, lec s rozmyslem (zda se mi podarilo myslet
hlavou nebo jen kolenem nevim).
Exponenciala je jiste zcela plynula, ale hodnoty nejsou presne podle
exponencialni funkce, nybrz "zakulaceny" na lidsky prijatelne jedno
desetine misto. A tim dochazi k poruseni te plynulosti.

Nejaky podklad mate v mem predchozim prispevku, zda potvrzuje ci vyvraci
moji domenku si prosim nastudujte sam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz