Zdroj 12V 0 - 5 (10)A s max ucinnosti a zivotnosti do rozvadece?

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Únor 7 21:33:34 CET 2007

To moje PC je samozrejme na UPS. Prislo mi vyhodnejsi se starat
o jednu UPS nez o spoustu baterek v jednotlivych inteligentnich
"krabickach". Nehlede na cenu a pracnost.
Ta UPS mi udrzi malozerouci PC-firewall kolem hodiny, delsi
vypadek nepredpokladam (vybiral jsem PC s malou spotrebou,
je to stary DELL NX1, PIII/400).

Jinak kdyz jsem kdysi v nejake instalaci potreboval opravdu
hooodne dlouhy beh na UPS, tak jsem k uplne jednoduche
a lacine UPS pripojil (take lacinou) autobaterku. Fungovalo
to skvele.

rollfree

Pro zálohování baterií potřebujete trochu víc než 12V - v PC je to
obvykle víc než 12, ale nedá se na to spolehnout. Různé softwary pro
HW monitoring mají nastavené meze pro alarm třeba od 11.5V do 13.5V.

P.K.