Re: Výroba DPS s folií z GESu KHCOPY primopropisujici papir

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Čtvrtek Únor 1 21:48:51 CET 2007

>Uz jsem s tim hodne dloho nic nekreslil, ale co si pamatuju tak ten
>tlustsi fix se rychle rozklepal a ten tenci zase dost casto zaschnul
>driv nez se kresleni dokoncilo. Skoncil jsem u per a spec. inkoustu.
>Jence pak mne prestalo bavit to umyvani per, tak jsem presel na foto.

Presne a jeste me stvalo, ze i kdyz tam byl novy tenky fix, tak cary nebyly
stejne tluste. Kdyz jel plotter rychle a kdyz jel pomalu (kreslil krouzky),
tak to byl rozdil.
Potom to vybarvovani ploch.... . Pochopil jsem, jak tady nekdo psal, ze chce
plosnak stejne pro VF a to s tim nedostane.

Nerikam, ze neni plotter pouzitelny, je to relativne snadny a na vetsinu se
ty vykreslene spoje daji pouzit. Jenze fotocesta mi prijde lepsi a i
snadnejsi. Na prvni pokus jsem udelal obstojny plosnak fotocestou. S tim
plotterem to bylo pokusu.

Stejne jako s folii z ges, kde se motiv poskladal tj. z laserovky nedrzel na
papire. Koupil jsem taky ruzne papirky i ty barevne lepici papirky, dale
primopropisujici . Zase u tech papirku elaborovani jakou teplotu, jak dlouho
zehlit, jak dlouho nechat pod vodou.... . Samozrejme to je asi lepsi nez
kreslit barvou na kuzi, coz jsem kdysi delal. (Pokud by mi nekdo rekl, ze to
s tim jde a jak, tak to bude rychlejsi nez ta fotocesta, ale ja jsem moc
nepochodil.)

Zaver, delam fotocestou, rychle veci na bastl desce, taky mam krabici papiru
KHCOPY primopropisujici papir, s tim by to taky melo jit, kdyz nekdo poradi
jak, tak tomu treba jeden pokus dam ???

Jirka