Re: Výroba DPS s folií z GESu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Únor 1 20:32:32 CET 2007

On Thu, 1 Feb 2007, Jaroslav Lukesh wrote:

> Mě to nedělá - vždycky tak 1/4h před kreslením do fixy dám 2 kapky lihu. A
> taky jak rychle kreslíte? Já 7ms/krok. Pisátko mi vydrží tak na 10 A6 desek,
> pak je v něm málo barvy a moc lihu, ale hrot je ještě v pořádku. Desky
> nesmirkuji, tekutý písek a molitanová hubka s tou drsnou stranou stačí (mám
> staré desky hodně zoxidované tak to trošku zabere než vypadá k světu). Velké
> plochy nevymalovávám plottrem, ale ručně tlustým fixem.

Uz jsem s tim hodne dloho nic nekreslil, ale co si pamatuju tak ten
tlustsi fix se rychle rozklepal a ten tenci zase dost casto zaschnul
driv nez se kresleni dokoncilo. Skoncil jsem u per a spec. inkoustu.
Jence pak mne prestalo bavit to umyvani per, tak jsem presel na foto.

Treba je to personou. Co vim tak tady jeden clovek si nemuze vynachvalit
Positiv sprej a spoustu dalsich (vcetne mne) jej povazuje za obtizne
pouzitelny :-)