trochu OT: indukce z armovacich dratu Re: detekcia kablu pod omietkou

Glajc Pavel pavel.glajc@del.cz
Sobota Prosinec 29 20:36:28 CET 2007

Trakční proudy bych úplně nevyloučil, ale v dnešních instalacích už se snad neprojevují.
Osobně jsem zažil na vojně kde nám kolem kasáren jezdily trolejbusy, že nám občas rozsvěcely žárovku v lustru. Bývalo na ní 4O-110V. Stará instalace, kotvení od trakce přímo do budovy, možná nějakej vadnej izolátor. Jediná odpomoc byla na noc žárovku povolit. Pro nevěřící rok 1979 +-rok, Mickiewiczova ulice, Bratislava. Svědci skoro všichni na rotě.
Klešťák jsem myslel AC a proudy taky od instalace AC. Nějak jsem si ještě nezvykl, že se dá DC proud měřit klešťákem.
Pavel Glajc