OT: Dopravni prestupky

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Prosinec 30 00:15:23 CET 2007

Než to někdo ukradne a v Ústí, záleží kde jste. Spousta obyvatelů z mateční
apod. nemá čím topit.
Jindra Polívka

2007/12/29, Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:
> Pak jsem se dozvedel, ze mistni obcane udelali nejakou petici a
> nasledne se sesli nejaci jejich zastupci k jednani s primatorem
> Gandalovicem a starostkou. A tam se domluvili, ze budou stavet nejaka
> parkoviste a ze prozatim budou takove spatne parkovani tolerovat. Me
> normalne spadla celist, kdyz jsem tohle slysel. Tak primator se
> starostkou se normalne domluvili, ze budou tolerovat porusovani
> zakona. Napsal jsem Gandalovicovi e-mail, jestli je to pravda a on to
> uplne suse potvrdil a napsal mi, abych byl take trochu tolerantni.
> [...]

Musíte se na to kouknout i z druhé strany - lidi z paneláků nemaj kde
parkovat, tak nechávaj auto kde se dá - primátor se starostkou asi
nechtěj aby někdo parkoval zrovna před vaší garáží, ale chtěj
tolerovat takovýto stání těsně u přechodu pro chodce, v křižovatce, za
zastávkou autobusu atd. Auta tam stejně parkujou jen přes noc, páč s
nima lidi jezděj do práce. Nám tady na sídlišti nedávno (před měsícem)
rozkopali ulici a to tak, že totálně - takže najednou zmizelo x
parkovacích míst. Lidi to pak nechávali úplně všude - i přímo na
zastávce MHD.

Ale jedno řešení bych měl - vemte pár prkýnek a postavte si kozu, na
ní dejte ceduli s nápisem "neparkovat vjezd" a postavte si ji před tu
garáž. Myslim, že to bude lepší než ten trabant nebo čáry na silnici.

P.K