trochu OT: indukce z armovacich dratu Re: detekcia kablu pod omietkou

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Prosinec 29 20:12:36 CET 2007

Zdravim,
  pamatujete na tu prihodu, kterou jsem tu popisoval nekdy tusim v lete ?
Slo o permanentne topici radiatory ustredniho topeni a taky se zjistilo, ze
tam tecou nejake kA DC proudu. Taky jsme tehdy uvazovali o moznem prusaku
napr. zpetneho proudu z tramvajove trakce ci trakce Metra (nema-li ovsem
Metro AC, ted si nejsem jist). Kazdopadne potvrzuji, ze tohle se stava
a urcit zdroj proudu muze byt obtizne, pokud vubec mozne.
    S pozdravem Pavel Troller