Re: OT: Stahování z webu a právo

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 26 22:22:51 CET 2007

 26.12.2007, 22:16:09

Mam barak. Kdyz zanedbam jeho udrzbu, z komina odpadne cihla a trefi
nahodneho kolemjdouciho po hlave, mam problem. Co je na tom sakra
spatne ?
Mit majetek znamena take mit zodpovednost. Jenze dneska spousta lidi
se zna akorat ke svim pravum, ku zodpovednosti se znat nechteji.
Vysledek je, ze tu mame, to co tu mame.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz