Pošťáci rošťáci (Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!)

Sobota Prosinec 22 07:58:04 CET 2007

Hezké ránko,

    dneska to určitě jde poslat jako oboje. Jak s udanou cenou tak
křehké. Na podacím lístku se dole objeví maličká písmenka "UC" a "F" :-)

    Jestli některou firmu opravdu nesnáším, je to PPL či spíše jejich
Děčínské depo. Možná že jiná depa jsou na tom lépe. GP mně tuhle také
dojalo, ale ještě to jde. I když stopa boty na balíčku není zrovna důkaz
kultivovaného zacházení s balíčky. No a ČP si také občas zařádí, i když
je to asi nejlepší firma co tu u nás jezdí. A když jsem remcala u
vedoucí pošty, tak se najednou i to dovážení balíčků zlepšilo :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186