Baluova prednaska na VUT - pochvala!

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Prosinec 22 01:41:25 CET 2007

No mě pošta už párkrát něco rozbila. Jednou jsme posílali hodiny
http://pik.webpark.cz/obrazky/pd4.jpg
Došly s rozbitým sklem, na boku knoflík pro řízení jasu rozdrcený a vražený
dovnitř do plechu (Fe 1,5 mm). Obložené to bylo, ale asi jim to spadlo z
auta a takové hodiny něco váží. Po vyrovnání plechu se to muselo obrousit a
znova komaxitovat. Problém byl (už nevím podrobnosti) že to šlo poslat jako
cenné nebo křehké, ale ne obojí najednou.
Anděl

----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 21, 2007 3:13 PM
Subject: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!

Za 17 let mi posta neztratil jediny balik. Jedna se o stovky baliku. Jeden
prisel zakaznikovi poskozeny, ale vinou nasi. Spatne zabaleno. Zbozi bylo
obratem vymeneno za nove. Stalo se, ze jeste pri rucnim vyplnovani manzelka
2x vypsala spatne slozenku a penize dosly tomu, kdo dostal zbozi. Posta po
reklamaci dostala od techto lidi penize zpet a vyplatila nam je. V jednom
pripade to trvalo skoro rok, ale budiz. Za chyby se plati. Ale o nic jsme se
sami nemuseli starat.
Na CP si nemohu stezovat. Je to asi v lidech, kteri tam pracuji. Dnes mi
postacka predavala listek na dobirku, kterou mam na poste. Vetsi balik a tak
se mi omluvila, ze to nevzala sebou. Kdyz mi davala listek, ktery jinak
najdete ve schrance, tak mi tam chtela napsat cas predani. Rikam, ze to
nemusi, ze si tam dojdu a je to vpohode. Kdyby to tam pry nenapsala, tak ji
to vedouci vyhodnoti jako chybu a jsou v pr... premie.
Jindra Polivka

Zlaty clovek.
Me vsechny baliky na kterych jsem prioritne baziroval, dosly o den
zpodene , zatoulane jinde, pripadne je poslal nekdo uplne na jinou
adresu ;-) a ty co dosly vcas , tak byly rozbite.Asi jsem proklety.
Tady nepomuze ani sirka pasma rovna sirce dalnici ;-)
LK