Kopírovací stroj Olympia OmegaCompact 35

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Prosinec 21 09:42:03 CET 2007

Návod nemám, ale řekl bych že "J" znamená Paper Jam - tedy že tam někde je
zmuchlaný papír

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>

    získala jsem do sbírek svého muzea ( :-) ) kopírovací stroj Olympia
OmegaCompact 35. Funguje, jen bude chtít pořádně vyčistit a doplnit
toner. No a já se chci zeptat, jestli od ní někdo nemá nějaké údaje.
Například návod k obsluze, nebo dokonce servisní návod? :-)  Například
na mně bliká "J" a já nevím co tím chce říci (asi došlý papír, ale nevím
to jistě)

    Na internetu jsem našla jen několik nabídek k jejímu prodeji a také
nabídky obchodů s tonerem, že jej mají. Něco jako návod však ne.

    Pokud někdo bude vědět, budu moc zauzlovaná. A mašinka určitě také.