Kopírovací stroj Olympia OmegaCompact 35

Pátek Prosinec 21 09:47:57 CET 2007

Hezké dopoledne,

    díky za tip. Zmuchlaný papír tam určitě není, pravděpodobně to je
důsledek mačkání různých spínačů uvnitř papírové dráhy při zkoumání jak
se dostat k toneru. Po "restartu" funguje zase normálně :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186