ADT75

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Prosinec 16 21:15:49 CET 2007

Samozrejme je to pravda.
Avsak vem v uvahu ,ze ted pred svatkama musim sam zajistit,
design-krabicky, formu, software na cca 6 projektu do konce roku,
zajistit vyrobu soucastky, faktury a to cele kontrolovat. U PC jsem jen
na skok o viknedu nebo jak kdy a kdyz to hoodne specha vezmu telefon.
Spolupracuji s x firmama  z toho cca 50 % z nich objednavam pouze
telefonicky a nikdy nebyl problem. Seriozni firmu samozrejme poznas az
pri dlouhodobe spolupraci. Stejne tak i ja kdyz mi nekdo zavola a
objedna telefonem a je to dlouhodoby  partner tak neni duvod z nej
vymahat pisemmnou objednavku ;-)

Tady slo o jasnou specifikaci obvodu, ktere jsem brali cca nejakych
100ks pred 6 ti mesici. JInak ADT objednavama porad, pracuji tak, ze
zarizeni navrhnu udelam, soft  + overovaci serii a pak predam globalni
licenci. Tzn, ze me analog kseft nebude mit, bude ho ale mit od firem ,
ktere to zarizeni pak budou vyrabet.
Tzn., ze ja urcim co tam za obvod bude.
Tady slo ciste o problem terminovy, mam dany termin a proste jsem ho
musel stihnout , kdyz  zakaznik zavola chci mit hotove x kusu do tehdy a
tehdy a ja jsem napriklad u zakaznika na servise , konkretne to bylo v
patek, musim vse vyridit telefonicky.
Takze to jen na vysvetlenou situace.
LK