ADT75

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Prosinec 16 20:41:12 CET 2007


v tomto sa dodavatela musim zastat. Ked objednavky tak jedine pisomne. 
Poziadam firmu o pisomnu ponuku (napr. mailom), vystavim objednavku a 
poslem bud mailom alebo faxom.
Firma ma doklad ze som si tovar skutocne objednal a ja mam doklad ze 
objednavka bude stat tolko a tolko a dostanem ju vtedy a vtedy.
|Kym vsetko funguje je to ok, ale akonahle sa objavi problem na 
hociktorej strane len sa prehadzuje horuci zemiak. Je vela neserioznych 
firiem ktore sa potom vyhovaraju ze nedostali objednavku, ze cena takuto 
cenu sme si predsa dohodli, a ze vam nevadilo ze to pride az o rok. A 
takisto poziadavky zakaznika nemusia byt spravne pochopene takze 
nakoniec dostane uplne nieco ine ako chcel lebo niekde v komunikacnom 
kanale nastala chyba.
b.


Martin Petrak wrote:
>
> Dobrý den pane Konečný,
>
> na stránkách serveru HW.cz jsem zaznamenal Váš postesk nad způsobem, 
> jak firma AMTEK s.r.o. přijímá objednávky. Pozastavujete se nad 
> požadavkem písemné formy objednávky.
>
> Váš případ je však vlastně dokladem toho, že takový požadavek je 
> rozumný: to, co jste měl za telefonickou objednávku, jsme na naší 
> straně považovali za nezávaznou poptávku. Už jen případná možnost 
> odlišného výkladu – jsme pouze lidé a předpokládám, že u Vás je to 
> taky tak – ospravedlňuje to, že písemnému vyjádření dáváme přednost. 
> Už vůbec nemluvím o nutnosti upřesňovat konkrétní verzi objednávaných 
> obvodů, pouzdra atd., což může být při telefonickém hovoru opět 
> problém. Proto žádost o objednávku v podobě dvouřádkového mailu prosím 
> nechápejte jako šikanu zákazníka a vítězství ISA nad zdravým rozumem.
>
> Dodací lhůta se u nás typicky pohybuje v rozmezí dodání do druhého dne 
> od objednávky po přibližně 2 týdny. Pokud jsme tedy ve Vašem případě 
> nabídli 2 týdny, dodáváme přímo z výroby a nikdo na světě nemá 
> prostředky, jak dodávku urychlit, ani za cenu dražší přepravy.
>
> Za závažné považuji, že jste údajně nedostal nabídku na svou poptávku, 
> dokonce naznačujete, že se tak děje pravidelně.
>
> Dovolím si tvrdit, že 99% poptávek vyřizujeme do 24 hodin. Jsem 
> přesvědčen, že drtivá většina našich zákazníků by Vám to mohla 
> potvrdit a náš vlastní závazek vůči zákazníkům je reagovat tímto způsobem.
>
> Rozhodně tedy prověřím, jak Váš proběhl Váš případ; pokud jste byl 
> ukrácen na svých právech dostat včas nabídku, dodáme Vám obvody zdarma.
>
> S přáním hezkého dne
>
> Ing. Martin Petrák
>
> výkonný ředitel Amtek s.r.o.
>





Další informace o konferenci Hw-list