OT: co si popovidat a dotaz na admina.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 16 16:03:06 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 16.12.2007 od Jiri Bezstarosti:

> No a kdyz mi neco ulitne, sice mne slovne vytahaji za usi, ale
> neznamena to, ze by to byl projev nejakeho nepratelstvi, ale jen
> ty-ty-ty, to se nedela, a to pusobi urcite mnohem lepe, nez hromada
> sprostaren, ktere se muzete dockat jinde.

To bys me, Jirko, rozesmal, zrejme ctes trochu jinou konferenci nez ja
:-) Hromada sprostaren, vulgarit a osobnich vypadu je tu kazdou
chvili.

> Kde jinde na takove lidi narazite ? Moc takovych mist neni, alespon
> ja moc takovych mist neznam.

No jo, ale ze neznas, to prece neni duvod k tomu, aby se z HW
konference udelala politicka kulnicka na drivi :-)

Ja mam na to ten nazor, ze kdyz je konference o HW, melo by se tam
psat o HW. Hranice tematu nejsou jasne ohranicene, tak se obcas vejde
i neco navic, co s HW souvisi jen castecne. Ale na diskuze o politice
si muzes na internetu prece najit spousty jinych konferenci.

Podivej se na to i z jine stranky - nekdo chce poradit s HW, napise
dotaz, ale ten zanikne v dalsich 50 prispevcich o tom, jak je Skype
(nebo jine produkty, dosad si sam, co nemas rad - treba ICQ, Windows,
Office, proste cokoliv, co ti lezi v zaludku) vyvijen zpravodajskymi
sluzbami za ucelem spehovani. Tak jak k tomu ten chudak prijde?

PS: Ja se treba hodne podivuji nad tim, ze tady ti nejerudovanejsi
odbornici, kteri presne vedi vsechno uplne o vsem, co se kde sustne,
co kdo pro koho vyviji, kdo za cim stoji, cim kdo koho manipuluje, na
co si mame dat pozor, kde nas kdo sleduje, kdo kudy pronika, kdo co
financuje, jaka data stahuje nebo odesila ke spionazi, neumeji ani
poradne quotovat prispevek a posilaji uplne zbytecne kilobajty znaku
navic jen proto, ze jsou lini to odmazat. Notabene ze se vubec muze
vyskytnout prispevek se subjektem "Re: ADMIN: xxx"... Uff.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz