OT: co si popovidat a dotaz na admina.

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Prosinec 16 13:40:57 CET 2007

Tohle je presne hrebicek na hlavicku.

Lidem, kteri na to nemaji, tezko neco vysvetlite a muzete si prsty
upsat. Ale tady v konfere je par opravdu myslicich bytosti, mnohych z
nich si opravdu velice vazim, a se kterymi se da resit snad uplne
cokoli. Pak je tady spousta "normalnich" lidi, kterych slusnost je na
takove urovni, ze si jich clovek vazi uz jen proto a jen vymenit si s
nimi e-mail (byt i pracovni) je vylozenou radosti. No a kdyz mi neco
ulitne, sice mne slovne vytahaji za usi, ale neznamena to, ze by to byl
projev nejakeho nepratelstvi, ale jen ty-ty-ty, to se nedela, a to
pusobi urcite mnohem lepe, nez hromada sprostaren, ktere se muzete
dockat jinde. Zkratka at uz je cokoli, nakonec se to zde nejak vrati do
mezi slusnosti a to kolikrate i bez zasahu admina ;). Dokonce se zde
stalo zvykem klidne priznat i chybu, protoze to zde neni chapano jako
nejaka slabost, ale prave naopak - umet si rict, ze jsem neco podelal
nemusi byt prave snadne a presto se tady s tim setkate.

Kde jinde na takove lidi narazite ? Moc takovych mist neni, alespon ja
moc takovych mist neznam.

Nakonec by se asi nic nestalo, kdyby se stanovilo, ze 22.12. az 23.12.
se muze psat cokoli (co neporusi nejakou miru slusnosti), protoze v te
dobe to asi nebude u mnoha lidi s praci valne, kdo potrebuje se vypovida
a koho to nezajima, proste ty dva dny rovnou smazne. Takovy nejaky patek
za cely rok ;). Jen by se muselo striktne dodrzet, ze po pulnoci ze 23
na 24 uz ani ranu mimo, at to ma svuj pevny ramec. Kdo potrebuje si
ulevi a konfera zustane cela (nebo to byl vlk a koza ?). Co vy na to ?

Co na to admin ?

--
Jiri Bezstarosti