Nestartuje PC

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Úterý Prosinec 11 13:03:23 CET 2007

Keďže ani tie nízkoimpedančné niekedy bohviečo nevydržia, ne-nízkoimpedančné
je tam (podľa mňa) škoda dávať. Tá kapacita tak +/-, nie je to háklivé.
Podstatne dôležitejšia je tá malá impedancia. A kategória 105 st.C dáva
šancu, že to aj niečo vydrží. V PC býva teplo síce podstatne menej, no aj
tie stupne treba brať s rezervou.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka"
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 11, 2007 8:39 AM
Subject: Re: Nestartuje PC

IMHO dejme tomu čerstvý 1G5 je lepší než vyteklý 2G7. Je tam kapacita
s nějakou rezervou a pro nejlepší CPU, co ten MB umí (rozuměj s
nejvyšší spotřebou), pokud je maximum 1,3GHz a je tam 800MHz, tak tam
bude stačit i trochu menší kapacita.

Nejlepší je sehnat za odnos mrtvý mainboard, kde odešlo něco jiného
než kondenzátory a vyndat je z něj ;-) Sám mám taky něco ve skříni.

Pokud ty kondy budete kupovat, vemte typ na 105st. Celsia,
nízkoimpedanční je samozřejmě lepší, ale jestli je to nutnost, to
nevim.

P.K.

11.12.07, Zdenek
 Takze vcera uz se nepodarilo nastartovat ani po nekolika restartech.