Nestartuje PC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Prosinec 11 08:39:07 CET 2007

IMHO dejme tomu čerstvý 1G5 je lepší než vyteklý 2G7. Je tam kapacita
s nějakou rezervou a pro nejlepší CPU, co ten MB umí (rozuměj s
nejvyšší spotřebou), pokud je maximum 1,3GHz a je tam 800MHz, tak tam
bude stačit i trochu menší kapacita.

Nejlepší je sehnat za odnos mrtvý mainboard, kde odešlo něco jiného
než kondenzátory a vyndat je z něj ;-) Sám mám taky něco ve skříni.

Pokud ty kondy budete kupovat, vemte typ na 105st. Celsia,
nízkoimpedanční je samozřejmě lepší, ale jestli je to nutnost, to
nevim.

P.K.