Budou procesory PIC v DIL? - pajeni v rozteci 0.5mm

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Prosinec 8 14:04:43 CET 2007

O tomto hrotu se tu pise pomerne casto, ale zatim jsem ho v zadne drogerii na svou Solomonku nevidel, teda az tak moc jsem nehledal, mam horko vzduch, ale pokud vite kde hledat ...

Apropo tavidla, pouzivam MTL-468, celkem super, ale to baleni vymyslel stareho Kokota syn, nevyresil jste nekdo nanaseni a uchovavani tohoto tavidla v tekutem stavu? Napada me naredit Isopropilem, natahnout do strikacky a nanaset jehlou?

Kdo prodava zde citovanou tuzku s kalafunou?

>a nebo si proste koupite do pajecky hrot ktery se jmenuje
gull-wing.ten vam pri pajeni vytvori minivlnu a tim zapajite bez
problemu pouzdro s 250vyvody.pred pajenim  je potreba nanest na plosky
kalafunu.ta se prodava v tekutem stavu ve forme tuzky.tou pouze
prejedete vsechny vyvody
d.