Oddeleni RS232

Ctirad Konečný ck@cbox.cz
Sobota Prosinec 8 23:39:38 CET 2007

Na dostupnost se mohu v pondeli zeptat. Ani nevim, kde je zasobovacky
kupuji.
Se spotrebou mate pravdu, pokud se nebude moc komunikovat. Napsal jsem to s
ohledem na vlastni zkusenost - aktivni stav mame tak ve 30% komunikacniho
cyklu.
CK

----- Original Message -----
From: "k.novo" <k.novo@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 08, 2007 1:31 PM
Subject: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2007-December/102265.html

Na ADuM jsem jiz parkrat koukal, ale netusim jaka je dostupnost a cena v
malem.
Zastavim se u te spotreby, pokud si dobre pamatuji tak nejaky 2/1 typ ma
spotrebu cca 2mA a to i v klidu tedy pri DC na vstupu a to mi v porovnani s
oprony az tak malo neprijde, ty sice zerou vice, ale jen pokud pres ne jdou
data a pomer klidveho stavu a stavu komunikace je u reseni s RS-xxx vetsinou
vyrazdne preklopen na stranu nekomunikace.

>Dobry den.
  Doporucuji pouzit misto optronu obvody ADuM od Analog devices.
  http://www.analog.com/en/subCat/0,2879,767%255F829%255F0%255F%255F0%255F,00.html
  Jsou mnohem spolehlivejsi, jsou rychlejsi, maji mensi spotrebu a existuji
typy s barierou az 5 kV. Najdete i typy s internim DC/DC menicem.
  Zdravim