Stabilizator

JayBee jaybee@centrum.cz
Úterý Prosinec 4 14:16:53 CET 2007

Jsou to uplne "normalni" serva. Maji byt pouzite pro rizeni (zataceni) nejakeho mobilniho udelatka. Nevim co myslite pod pojmem "zabrzdeny stav", ale ja je hodlam provozovat tak, ze motor serva bude drzet svou polohu, protoze je zadouci, aby kola mirili tam kam chci a ne tam kam chteji ony. Zkusim tedy u Slona koupit LM1084IT-05 (Low Drop Stab. 5V/5A) a uvidim jak to pojede. Kdyztak se budu muset ponorit do problematiky spinanych zdroju.

JB.

> Od: locker@vosrk.cz
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 04.12.2007 11:18
> Předmět: RE: Stabilizator
>
>Zdravim,
>
>nevim sice jaka serva chcete napajet. Ale jestli "normalni", tak neni
potreba si s tim lamat hlavu (tedy pokud nemaji byt porad v zabrzdenem
stavu,