Stabilizator

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Prosinec 4 19:04:04 CET 2007

Spinane zdroje chteji hlavne nepodcenit navrh desky (treba GND do
jednoho bodu) a necpat tam prikladem ty nejobycejnejsi elyty, ze to tak
staci. Jinak ale s dnesnimi soucastkami je to snad okolo sesti
soucastek, takze neni se ceho tak moc bat, specialne kdyz je v PDF u
nich i popsano, jak je zapojit. Prikladem zde:
http://cache.national.com/ds/LM/LM2576.pdf

--
Jiri Bezstarosti