Myslite, ze by dnes nekoho zajimala konstrukce merice energie ?

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pondělí Prosinec 3 20:56:52 CET 2007

Zdravim,
to je moje dilko, kdyby to bylo uzitecne, rad zdrojaky dam, pokud se
domluvime, ze by tahle vetev vyvoje byla vzdy nekomercni. V podstate ale
s tak jednoduchym hardware narazim na hranici jeho moznosti (rozliseni
prevodniku, pocet mereni v periode), pro vyssi presnost nebo 3F je uz
lepsi jit do specialnich obvodu nebo by se musel pouzit vykonnejsi
procesor + ADC s lepsim rozlisenim. Neco timto smerem bych snad mel
pristi jaro delat, tak budu schopny poskytnout nejake poznatky, ale ne
dokumentaci, pujde o komercni projekt.

Hezky vecer,

Ivos
www.strasil.cz