konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not toC"Was:Vyctovy typ v C

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Srpen 31 14:42:57 CEST 2007

> 2. O kompatibilite C/C++ prekladacu bych mlcel (obcas nejsou kompatibilni
> ani minor
>   release mezi sebou, natoz major).

mohl byste prosim byt vice konkretni? bavite se o syntaxi jazyka nebo o
vyslednem bytecode? ja jsem se bavil na urovni syntaxe jazyka. samozrejme
pokud porovnavate syntaxi C++ v unixu a mikrosoftu, tak jsou castecne jine.
je to dano tim ze mikrosoft si vzdycky delal co chtel a na jakoukoliv
standardizaci zvysoka kalel, coz je videt treba na jejich 'html' a projevuje
se to take v jejich implementaci std knihovny

TP5.5 se poprve objevil v devadesatych letech. Proste C++ byl prvni a
vsichni po nem jenom objevovali uz jednou implementovane. nerikam ze je to
spatne, nicmene prinos takoveho pristupu je nulovy.

ja na to v podstate hazu bobek co je nadrazeny a podrazeny jazyk. co me
zajima je jak moc ten jazyk je univerzalni. z toho pohledu se mi jevi
kombinace C++ a Python (ted me perlisti ukamenuji) jako momentalne optimalni
pro 99% ukolu jez resim.

4. C/C++ pada s silenym systemem headru (kdo nezazil nepochopi)

tohle moc nechapu co mate na mysli. asi jsem to nezazil.