FTDI BitGang - rychlost

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Čtvrtek Srpen 30 14:24:14 CEST 2007

No jasne. Dobre, tak to prepisem. Ale ty urcite vies co som mal na
mysli :-).
Zovseobecnim to - pre co najvyssiu prenosovu rychlost po USB (a nielen
USB) plati, ze je dobre co najmenej robit postupnost zapis-citanie
(alebo naopak) endpointu zariadenia, a je jedno kolko kremika je
pripojeneho na konci tych drotov, ked to vyplyva zo samotneho
protokolu, a implementacie v oper. systeme.

Slavo T.