FTDI BitGang - rychlost

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Srpen 30 14:40:17 CEST 2007

Mno jasne. A aby sa toto obislo, treba, aby ten kremik dole vedel, ze to
citanie a zapis je po bitoch a na kazdy zapisany bit je jeden precitany
bit, alebo tak nejak; a treba este nejake buffre na data v oboch
smeroch. Potom staci ked sa z PC nasype za kybel dat do cipu, v
nasledujucom ticku sa vysosnu tie nacitane data a znova sa nasype dalsi
kybel atd. Takto si to myslel, ze?

Na toto nemusi byt nevyhnutne jednocip (cim odvolavam co som odvolal, na
99.9% v tych FTDI nie je ziadny procesor :-) ) - a ako som pisal, v tom
2232 to tusim urobene je...

wek