MMS

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Srpen 27 12:39:47 CEST 2007

> To IMHO nejde.
>
> Resil jsem tohle (sice obraceny smer) pro zamestnavatele - posilani
> pohlednic (MMS) z mobilu (nebo PC) tak aby skoncila nasledne v postovni
> schrance.
>
> Nelze obejit operatora - MMS jsou sluzba site a operator si do ni
> nenecha kecat - koneckoncu je to jeho rito.
>
> Radek Vicek

Zdravím,
  s tím si dovolím polemizovat. To jde a byly na to i projekty, které nějakou
dobu fungovaly, dokud nezačaly být operátory protiprávně blokovány - viz
http://mms2.cz/ . Každý si může postavit MMS centrum, prakticky výhradně
z OpenSource nástrojů, a posílat i přijímat (při paušální subscripci GPRS dat)
MMS za cenu SMS. Proto to musí jít i z PC, neboť doručení MMS na mobil je
jednodušší než odeslání z mobilu.
   S pozdravem Pavel Troller