MMS

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Srpen 27 12:58:07 CEST 2007

To ale vubec neodporuje tomu co jsem napsal. Provozovat si muzete co
chcete, ale operator s vami s prominutim ... vite co. :-(

Nic na tom nemeni to, ze CTU neco vydalo nebo nevydalo - sam vidite jak
ta sluzba skoncila - za nekolik let se to prosoudi tak ze to treba budou
muset umoznit. Tak se okamzite vymysli dalsi obrzlicka proc to nejde a
mate dalsich nekolik let v nejistote.

Je to stejne jako to proc nefunguje nebo velmi spatne funguje IP
telefonie pres mobil, prestoze na to musi stacit i GPRS a ja si pamatuji
ze to jeste v zacatku fungovalo.

Navic uz vidim jakou Vam napali cenu za propojeni soukromeho MMS centra
kdyz na tom nema nikdo zajem.

Radek Vicek