Nekde je chyba Re: Jak postupujete pri navrhu Vref s TL431

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Srpen 26 10:38:30 CEST 2007

No to bych bral, ale nezda se mi ze by to melo zalezet na odebiranem
proudu. Samotne regulace se ta zatez nezucastnuje - jen odebere cast
proudu tekouci pres ten regulator. Asi to pro mne neni podstatne nebot
se zatez menit nebude a tak by mi stacilo ji zmerit a vlozit do vzorcu
na vypocty, ale nevim co bych delal kdyby zatez byla promenliva. Takhle
se mi nezda ze to funguje jak by melo.

Radek Vicek