Nekde je chyba Re: Jak postupujete pri navrhu Vref s TL431

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Srpen 26 10:54:17 CEST 2007

Ne na odebíraném proudu, ale regulační vstup si odebírá nepatrný proud
takže do přesného výpočtu je nutné tento vliv zahrnout. Vzhledem k
toleranci reference to ale nemá praktický význam, proto se to zanedbává.

	Martin.