RS232-WIFI-RS232 prevodnik

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Srpen 22 13:03:25 CEST 2007

Ja je neobhajuju, jen rikam svuj nazor, proc to tak asi je. Ja jsem nekde
objevil zminku o tom parametru NB, ze by mel mit neco spolecneho s
paritou. A kdyz jsem v dokumentaci nic nenasel, tak mi to bylo divny a
zeptal jsem se.
Uznavam, ze to mohli zdokumentovat s poznamkou, ze je treba si davat
pozor.

BTW Jak vam funguje dlouhodoby provoz? Ja zkusil dat moduly daleko od
sebe, aby signal byl slabsi (je tam indikace) a pak to zacalo delat chyby
(jak jsem psal, protokol vyzaduje odezvu cca 500-1000ms). Nakonec
jsem se to rozhodl nepouzivat, protoze tezko zakaznikovi zajistim
funkcnost. Nemate s tim problemy?

Lada