RS232-WIFI-RS232 prevodnik

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Srpen 22 12:41:29 CEST 2007

No mozna ano. Ale toto mi prijde jeste horsi, ze neni zminka nikde. Dali
jsme tam procesor se dvema seriakama, aby prevadel tu paritu. Kdyz uz
tam byl tak jsme tam jeste pridali nastaveni implicitnich parametru,
vykonu a kanalu tlacitky abychom nemuseli na tyto zakladni veci pouzivat
software X-CTU.

Martin Hanek