dotaz paralelni romka ??

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Srpen 22 10:00:24 CEST 2007

jj, to boli casy :-) Po starom otcovi som zdedil zviazane rocniky Veda a
technika mladezi z 50-tych rokov. Bola tam publikovana konstrukcia
elektronickej hry kde sa prenasaju kamene usporiadane do pyramidy a
ulozene na jednej kope na druhu kopu pomocou tretej pomocnej kopy. Vzdy
musi byt mensi kamen na vacsom (http://www.telel.cz/img/dily/img/toy010.jpg)
Konstrukcia bola postavena na asi 100 relatkach, bolo to uplne uzasne.
Zacal som si stavat dekoder bin->pocet rozsvietenych ziaroviek. Bolo to
uplne uzasne, normalne mam chut sa do toho znova pustit, bohuzial to uz
neviem najst...
b.