dotaz paralelni romka ??

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 21 17:05:12 CEST 2007

Mam za vagon tychto epromiek, ktore tiez stoja pat patdesiat, obzvlast
ak su bezokienkove, za chrbtom, pochopitelne aj s programatorom a
mazackou (ktoru mimochodom nemusim vytahovat kym ten vagon epromiek
neminiem). "Program" do nej by som zvladol aj na diernu pasku, rucne; a
nemusim k tomu instalovat/pustat ziadny iny program. Napajat sa moze
takmer cimkolvek; rozhodi ho akurat ked mu napajanie otocite (a este k
tomu aj zasvieti).

Okrem toho ze by som sa PICka musel znova ucit, tahat si soft,
instalovat, nadavat, preinstalovat, znova nadavat; ist sa vyzvracat pri
pohlade na tabulku antimnemonik; zhanat dany svab, naucit sa spravne
zakliknut prislusnych patdesiat fuses v napalovacke - nuz, okrem toho
ich ozaj, ale ozaj nemam rad :-)

Takze, kazdy mame nejake tie priority v zivote.

A, mimochodom, aj ked je tu zvykom dotazovatela sprdnut, nieco pisal o
tom, ze jednocip nechce... :-O

wek