dotaz paralelni romka ??

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Srpen 21 16:58:39 CEST 2007

V dobe, kdy mam za 3 petky obvod s poctem vyvodu jak 7400 a zvladne
vsechno a to vcetne osetreni vsech myslitelnych stavu, ma jiste vyznam
pomalou logiku dekodovat 64kB pameti, ktera mi tady neudela vubec nic
navic, nez par "blbych diod". ;))).

Ne ze by to neslo, ale do takoveho reseni pro 3 vstupy tlacitek a 4
vystupy pro rele, bych nesel ani nahodou. Je to mizerne reseni
neprinasejici zadne vyhody az snad na jedinou, ze clovek ktery nema
vhodny programator takovych pameti, si jej bude muset poridit a jeste k
tomu kdyz se mu to nepovede a nebo se bude chtit zmena, bude UVckem
mazat pamet, coz je jiste znacne pohodlne, oblibene specialne lidmi,
kteri musi nejak zaflakat pracovni dobu ;))))).

--
Jiri Bezstarosti