32bit MCU za cenu PIC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Srpen 20 15:08:58 CEST 2007

Samozrejme.

Mne proste 32bit MCU za $2 v kusovce zaujal a jak uz to ten vyrobce
dela, to mne myslim muze nechat klidnym. Existuje dost projektu, kde
opakovatelnost je nulova (typickym prikladem z me praxe jsou filmove
efekty = vyrobit x-krat a dost), takze lze do nich pouzit naprosto
cokoli a to i pokud je budoucnost pouzite soucastky nejista, zvlast
pokud z toho neplyne vice prace, nebude to v cemkoli horsi a stoji to
mene, a cloveka to jeste ke vsemu bavi ;).

Zkratka jde o to, ze volba soucastek do kazde konkretni veci neni jen o
tom, ze se clovek rozhodne "nekam neco flaknout", ale musi se to vzit ze
vsech moznych hledisek vuci tomu konkretnimu projektu.

--
Jiri Bezstarosti