32bit MCU za cenu PIC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Srpen 20 13:14:23 CEST 2007

Jiri Bezstarosti wrote:
> Dopadnout to muze jedine dobre, protoze takova firma se bud dela proto,
> aby se prodala a tim pomerne rychle zhodnotil kapital,

To ano ale to nie je jednoduche a uz vobec nie jednoznacne ze sa to
podari...

> a kdyz ne, a
> nevydrzi to, to zajimave z ni s velkou pravdepodobnosti nekdo koupi ;).

Mno, asi ani nie, pretoze ARMy uz dnes nie su zaujimavy artikel - staci
sa poobzerat. Zaujimave v tejto firme by mohli byt akurat tak zakaznici,
a to je vlastne to o co sa pokusaju (a kedze po roku ich este stale
predavaju za $2, je otazne ci sa im to podarilo...)

> Takze ty chipy jsou tady a jestli budou mit za nejaky casek jine logo,
> to nemuze byt problem, kdyz maji dnes logo bez delsi historie. Navic
> maji architekturu od ARM, takze moc nehrozi, ze se clovek nauci neco,
> cehoz znalosti by mu k nicemu nebyly v pripade nezdaru te firmy. Asi
> tak, jako znalost x51 nemuze nikdy skodit ;).

To mozno aj ano; samozrejme zalezi na tom, na co presne sa to pouzije.
Napriklad znalost x51 je podla vsetkeho 99% ludom co sa to vcera ucili
na nejakej hodine jednocipov v roznych priemyslovkach, a ktori dnes
spravuju databazy a robia web, uplne nanic... :-) No ale to je na debatu
ktoru by nam pri pondelku admin asi zatrhol... ;-)

Ja som reagoval na nadpis a pokusil sa poukazat na vyrazny rozdiel v
pozicii oboch spominanych firiem (aj ked ta podobnost v kusovej cene tu
nepochybne je). Z toho by mohli vyplyvat rozne nasledky pre rozne
orientovanych potencialnych uzivatelov. Jednych by mohla zaujimat ta
"vagonova" suvislost (takych asi bude v nasich koncinach menej :-P ) a
druhych skor ten dlhodoby potencial...

wek