OT: Komerce - nabidka poskozeneho fotaku

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Srpen 20 08:53:54 CEST 2007

Syn ( 10 roku ) hezky foti a tak mu chci poridit neco lepsiho. Mohl jsem mu
nechat muj 760 Ultrazoom, ale take jsem ho pred dvema dny prodal. Chci neco
spise na makrofoto. Zatim vybiram a pokud nekdo ma nejaky dobry tip, tak sem
s nim. :-)) a dekuji. Trochu nas chytla prace s mikroskopem a take bych
chtel mikroskop s propojenim na PC. Pred casem tady dal nejake info p.
Zahradnik tak se na to podivam. Jinak od makra ke hvezdam. Meli jsme na
tabore "Astrobus" nebylo to poprve a je to super. Pokud nekdo poradate
tabory a nebo skolu v prirode, tak vrele doporucuji.
http://www.observatory.cz/astrobus.php
a ejhle, koukam, ze i ta fotka na uvodni strane je z jednoho naseho tabora.
To prosim neberte jako reklamu. Vidim tu stranku poprve. Vybaveni maji velmi
dobre a nocni pohled na Jupiterovy mesice a dalsi experimenty mne naprosto
uchvatily. Ovladani dalekohledu pres dalkove ovladani, kdy jej nejdrive
podle dvou hvezd, ( tak mi to bylo vysvetleno ), " zkalibrujete ", pak jiz
jen pres dalkove ovladani zadate co chcete videt a je to tam. Uzasne.
Jindra Polivka

Syn taky timto zpusobem upravil fotak - minoltu.
Sel jsem kolem qelbu kde byla cedule ze take spravuji fotaky,
tak jsem tam strcil nos, k vicku udelali takovy plechovy vehement  - a fotak
opet foti.